OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecné obchodní podmínky
PRODÁVAJÍCÍ
CADservis, s.r.o.
DIČ: CZ27807436
ELEKTRONICKÁ OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ
Objednávky se
realizují přes internetový obchod www.cadservis.com. Kupní smlouva, na
jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu,
vzniká na základě závazného potvrzení objednávky.
Závazným se rozumí
potvrzení telefonicky nebo e-mailem, které je realizováno po předchozím
odeslání elektronické objednávky (potvrzení o přijetí objednávky do
systému není potvrzení objednávky). Prodávající po přijetí objednávky
kontaktuje po ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží.
Prodávajícím potvrzená objednávka (nebo její část) je pokládána za
závaznou pro obě strany, pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v
době potvrzení. Podstatnými podmínkami je zejména obsah objednávky
(přesná specifikace zboží a jeho počtu), cena za zboží a přepravu,
způsob a termín doručení.
FAKTURA - DAŇOVÝ DOKLAD
Faktura je odeslána
společně se zásilkou nebo elektronickou poštou ve formátu PDF (v takovém
případě je pouze na zvláštní vyžádání zaslána faktura poštou). Faktura
dle zákona nemusí být podepsána ani oražena.
ZÁRUČNÍ LIST
Vydaná faktura - daňový doklad slouží zároveň jako záruční list, pokud ke zboží výrobce nepřikládá vlastní záruční list.
STORNO OBJEDNÁVKY
Kupující má právo stornovat
objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po
závazném potvrzení objednávky (osobním kontaktem, e-mailem, telefonicky)
jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. Každá
potvrzená objednávka je závazná. Storno objednávky ze strany
prodávajícího - zboží se nadále nevyrábí nebo nedodává nebo se zásadně
změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane,
prodávající informovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V
případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny,
bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším
možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (zásilkový obchod)
Odstoupení
od kupní smlouvy se dále řídí § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 Sb (viz.
další body). V souladu s § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 Sb., občanský
zákoník, v platném znění má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14
dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická
osoba (nikoliv na IČO). V případě, že se zákazník rozhodne pro
odstoupení v této lhůtě, žádáme o dodržení níže uvedených podmínek:
- Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy za předpokladu, že
zboží bude zcela nepoškozené a bude vráceno prodávajícímu včetně
veškerého příslušenství.
- Zákazník písemně upozorní prodávajícího,
že žádá o odstoupení od smlouvy. Uvede číslo objednávky, variabilní
symbol a datum nákupu.
- Pokud zákazník zboží obdržel(a) a
převzal(a), zašle jej zpět na naši adresu uvedenou v sekci kontakt s
originálním dokladem o koupi.
- Zákazník by měl zboží odeslat doporučeně a pojištěné. Prodávající neručí za jeho případnou ztrátu na cestě či poškození.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží obdrží
zákazník peníze za zboží složenkou nebo převodem na účet a to nejpozději
do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání
kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín
posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.
Prodávající je dle
zákona oprávněn účtovat kupujícímu skutečné a doložitelné náklady
spojené s vrácením zboží. Zákazník se zavazuje zaplatit prodávajícímu
storno poplatek odpovídající stupni opotřebení objednaného zboží v
případě vyexpedování zboží kupujícímu, kdy kupující zboží převezme a
odstoupí od kupní smlouvy z důvodu uplatnění nároku na odstoupení od
smlouvy v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou dle ust. § 52
občanského zákoníku uzavřenou při použití prostředků komunikace na
dálku, v případě že se jedná o spotřebitelskou smlouvu a jsou splněny
podmínky pro odstoupení od smlouvy a zboží nelze prodat jako nové.
V
případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající
akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na
náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno v našem sídle za
manipulační poplatek ve výši 1% prodejní ceny zboží za den uschování.
V
souladu s § 53 odst. 8 písmeno d) zákona č. 40/1964 Sb., občanský
zákoník, v platném znění nemůže spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy v
případě audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li
spotřebitel jejich originální obal.
DODACÍ PODMÍNKY
Dodávky předmětu plnění
(objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktů a provozních možností
prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 1-4
pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. V jiných případech
bude zákazník informován o delší dodací lhůtě.
Místo odběru je dáno
objednávkou zákazníka. Za splnění dodávky je považováno dodání předmětu
plnění na uvedené místo. Součástí dodávky není instalace předmětu
plnění, pokud není dohodnuto jinak. Prodávající zajistí dopravu na
určenou adresu prostřednictvím smluvních partnerů. Typ dopravy a adresu
určení zákazník volí při objednání zboží.
OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Pro administrativní
komunikaci musí prodávající znát některá osobní data zákazníka. Tato
data prodávající chrání a neposkytuje je třetím osobám.
Použitím
internetového obchodu souhlasí zákazník se shromažďováním a používáním
dat. Dále může být informován o novinkách e-mailem nebo telefonicky.
Pokud se nadále rozhodne, že tyto informace nechce dostávat, na přání
bude odebrán z databáze osob. Prodávající může odstoupit od záruky
bezpečnosti v případě krádeže dat (hacker, zloděj).
PRODEJ A PLATBA ZA ZBOŽÍ
Prodávající je majitelem
zboží do doby úplného zaplacení ceny zboží dobírkou nebo bankovním
převodem (typ platby se stanoví při objednávce či potvrzení objednávky
zboží a prodává jej kupujícímu (zákazníkovi).
CENY
Ceny na internetovém obchodě www.cadservis.com jsou platné pouze pro elektronickou objednávku a platbu dobírkou.
ZÁKON O ELEKTROODPADU
Ze zákona vyplývá
výrobcům/dovozcům elektrozařízení uvedených v příloze tohoto zákona
povinnost financovat, zajišťovat a spolupodílet se na sběru a likvidaci
elektroodpadu. Toto se děje formou tzv. Recyklačního poplatku, který
bude výrobcem/dovozcem fakturován na každém prodejním dokladu jako
samostatná položka pro každý druh produktu, přičemž tento je dále
přeúčtováván prodejcům dotčených produktů. Tito jsou povinni Recyklační
poplatek přenést finálně až na spotřebitele (konečného uživatele)
produktu.
AUTORSKÁ ODMĚNA
Podobně jako u poplatků za
recyklaci bude na faktuře u vybraného zboží účtována tzv. autorská
odměna. Její výše je uvedena u daných výrobků přímo v internetovém
obchodě.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto Obchodní podmínky jsou
platné pro všechny obchodní případy uzavírané mezi prodávajícím a
kupujícím. Kupujícím se rozumí fyzická osoba stejně jako osoba
právnická. Právní vztahy obou smluvních stran vzniklé na základě
uzavřené objednávky se řídí v případě fyzické osoby ustanoveními
občanského zákoníku, v případě právnické osoby obchodním zákoníkem.
Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce
prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných
značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo
dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno
jinak.
Dojde-li ke změně příslušných právních norem, nebo v obchodní
politice společnosti, vyhrazuje si prodávající právo Obchodní podmínky
měnit. Tuto změnu a její účinnost vyhlásí na internetových stránkách
www.cadservis.com
Všeobecné obchodní podmínky
Smluvní podmínky
PRODÁVAJÍCÍ
CADservis, s.r.o.
DIČ: CZ27807436
ELEKTRONICKÁ OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ
Objednávky se realizují přes
internetový obchod www.cadservis.com. Kupní smlouva, na jejímž základě
je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu, vzniká na základě
závazného potvrzení objednávky.
Závazným se rozumí potvrzení
telefonicky nebo e-mailem, které je realizováno po předchozím odeslání
elektronické objednávky (potvrzení o přijetí objednávky do systému není
potvrzení objednávky). Prodávající po přijetí objednávky kontaktuje po
ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží. Prodávajícím
potvrzená objednávka (nebo její část) je pokládána za závaznou pro obě
strany, pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době potvrzení.
Podstatnými podmínkami je zejména obsah objednávky (přesná specifikace
zboží a jeho počtu), cena za zboží a přepravu, způsob a termín doručení.
FAKTURA - DAŇOVÝ DOKLAD
Faktura je odeslána společně se zásilkou
nebo elektronickou poštou ve formátu PDF (v takovém případě je pouze na
zvláštní vyžádání zaslána faktura poštou). Faktura dle zákona nemusí být
podepsána ani oražena.
ZÁRUČNÍ LIST
Vydaná faktura - daňový doklad slouží zároveň jako záruční list, pokud ke zboží výrobce nepřikládá vlastní záruční list.
STORNO OBJEDNÁVKY
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání
důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení
objednávky (osobním kontaktem, e-mailem, telefonicky) jen v případě, že
prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. Každá potvrzená objednávka
je závazná. Storno objednávky ze strany prodávajícího - zboží se nadále
nevyrábí nebo nedodává nebo se zásadně změnila cena dodavatele zboží. V
případě, že tato situace nastane, prodávající informovat kupujícího za
účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část
nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na
jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10
pracovních dnů).
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (zásilkový obchod)
Odstoupení od kupní
smlouvy se dále řídí § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 Sb (viz. další
body). V souladu s § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník,
v platném znění má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od
převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba
(nikoliv na IČO). V případě, že se zákazník rozhodne pro odstoupení v
této lhůtě, žádáme o dodržení níže uvedených podmínek:
- Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy za předpokladu, že
zboží bude zcela nepoškozené a bude vráceno prodávajícímu včetně
veškerého příslušenství.
- Zákazník písemně upozorní prodávajícího,
že žádá o odstoupení od smlouvy. Uvede číslo objednávky, variabilní
symbol a datum nákupu.
- Pokud zákazník zboží obdržel(a) a
převzal(a), zašle jej zpět na naši adresu uvedenou v sekci kontakt s
originálním dokladem o koupi.
- Zákazník by měl zboží odeslat doporučeně a pojištěné. Prodávající neručí za jeho případnou ztrátu na cestě či poškození.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží obdrží
zákazník peníze za zboží složenkou nebo převodem na účet a to nejpozději
do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání
kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín
posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.
Prodávající je dle
zákona oprávněn účtovat kupujícímu skutečné a doložitelné náklady
spojené s vrácením zboží. Zákazník se zavazuje zaplatit prodávajícímu
storno poplatek odpovídající stupni opotřebení objednaného zboží v
případě vyexpedování zboží kupujícímu, kdy kupující zboží převezme a
odstoupí od kupní smlouvy z důvodu uplatnění nároku na odstoupení od
smlouvy v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou dle ust. § 52
občanského zákoníku uzavřenou při použití prostředků komunikace na
dálku, v případě že se jedná o spotřebitelskou smlouvu a jsou splněny
podmínky pro odstoupení od smlouvy a zboží nelze prodat jako nové.
V
případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající
akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na
náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno v našem sídle za
manipulační poplatek ve výši 1% prodejní ceny zboží za den uschování.
V
souladu s § 53 odst. 8 písmeno d) zákona č. 40/1964 Sb., občanský
zákoník, v platném znění nemůže spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy v
případě audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li
spotřebitel jejich originální obal.
DODACÍ PODMÍNKY
Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou
dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány
v co nejkratším termínu, obvykle do 1-4 pracovních dnů od závazného
potvrzení objednávky. V jiných případech bude zákazník informován o
delší dodací lhůtě.
Místo odběru je dáno objednávkou zákazníka. Za
splnění dodávky je považováno dodání předmětu plnění na uvedené místo.
Součástí dodávky není instalace předmětu plnění, pokud není dohodnuto
jinak. Prodávající zajistí dopravu na určenou adresu prostřednictvím
smluvních partnerů. Typ dopravy a adresu určení zákazník volí při
objednání zboží.
OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Pro administrativní komunikaci musí
prodávající znát některá osobní data zákazníka. Tato data prodávající
chrání a neposkytuje je třetím osobám.
Použitím internetového obchodu
souhlasí zákazník se shromažďováním a používáním dat. Dále může být
informován o novinkách e-mailem nebo telefonicky. Pokud se nadále
rozhodne, že tyto informace nechce dostávat, na přání bude odebrán z
databáze osob. Prodávající může odstoupit od záruky bezpečnosti v
případě krádeže dat (hacker, zloděj).
PRODEJ A PLATBA ZA ZBOŽÍ
Prodávající je majitelem zboží do doby
úplného zaplacení ceny zboží dobírkou nebo bankovním převodem (typ
platby se stanoví při objednávce či potvrzení objednávky zboží a prodává
jej kupujícímu (zákazníkovi).
CENY
Ceny na internetovém obchodě www.cadservis.com jsou platné pouze pro elektronickou objednávku a platbu dobírkou.
ZÁKON O ELEKTROODPADU
Ze zákona vyplývá výrobcům/dovozcům
elektrozařízení uvedených v příloze tohoto zákona povinnost financovat,
zajišťovat a spolupodílet se na sběru a likvidaci elektroodpadu. Toto se
děje formou tzv. Recyklačního poplatku, který bude výrobcem/dovozcem
fakturován na každém prodejním dokladu jako samostatná položka pro každý
druh produktu, přičemž tento je dále přeúčtováván prodejcům dotčených
produktů. Tito jsou povinni Recyklační poplatek přenést finálně až na
spotřebitele (konečného uživatele) produktu.
AUTORSKÁ ODMĚNA
Podobně jako u poplatků za recyklaci bude na
faktuře u vybraného zboží účtována tzv. autorská odměna. Její výše je
uvedena u daných výrobků přímo v internetovém obchodě.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro
všechny obchodní případy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím.
Kupujícím se rozumí fyzická osoba stejně jako osoba právnická. Právní
vztahy obou smluvních stran vzniklé na základě uzavřené objednávky se
řídí v případě fyzické osoby ustanoveními občanského zákoníku, v případě
právnické osoby obchodním zákoníkem. Kupující si je vědom, že mu koupí
produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná
práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních
log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním
případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
Dojde-li ke změně
příslušných právních norem, nebo v obchodní politice společnosti,
vyhrazuje si prodávající právo Obchodní podmínky měnit. Tuto změnu a
její účinnost vyhlásí na internetových stránkách www.cadservis.com